جهت عضویت در کانال تلگرام کلیک نماییددریافت فوری آخرین اخبار و اطلاعیه ها

آموزش نحوه ثبت اطلاعات تکمیلی نیروهای غیر رسمی در مدارس

 برای ثبت اطلاعات نیروهای غیررسمی در مدارس (به‌ویژه غیردولتی)، مراحل زیر را دنبال کنید:

1️⃣ از بخش مدیریت انتصاب و دسترسی، گزینه ایجاد پرسنل غیر رسمی مدرسه را انتخاب کنید.
2️⃣ در صفحه جدید، وضعیت‌های مختلف (در حال بررسی، تایید منطقه، رد منطقه، بدون اقدام) را مشاهده می‌کنید.
3️⃣ روی بدون اقدام کلیک کنید تا اسامی همکاران فرهنگیان صد و بیست نمایش داده شود.
4️⃣ برای هر فرد، گزینه ویرایش را انتخاب کنید و اطلاعات زیر را تکمیل کنید:
– مشخصات اصلی: تاریخ تولد و استعلام از ثبت احوال
– نوع اشتغال، ساعت ابلاغ، نوع نیرو، سال اولین جذب
– کد پستی: پس از وارد کردن، آدرس به‌طور خودکار ثبت می‌شود.
– مدرک تحصیلی: نوع مدرک، رشته، سال اخذ و تصویر مدرک (jpg)
– گزینش: وضعیت گزینش و بارگذاری سند مربوطه

نکته: اگر اطلاعات همکاری در سامانه موجود نیست، از گزینه ایجاد اطلاعات استفاده کنید و فرایند تکمیل اطلاعات را انجام دهید.
نکته: دقت کنید تمام بخش‌ها به‌طور دقیق و کامل تکمیل شوند.

یک دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *