جهت عضویت در کانال تلگرام کلیک نماییددریافت فوری آخرین اخبار و اطلاعیه ها

آغاز ۱۴۰۴ با تمرکز بر ارتقاء کیفیت در دانشگاه فرهنگیان

حرکت دانشگاه به‌سوی تعالی چندوجهی با تأکید بر آموزش، پژوهش و پروژه‌های عمرانی
در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۴، رئیس دانشگاه فرهنگیان از «ارتقاء کیفیت» به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های سال جدید نام برد و خواستار گام‌های بلندتر در مسیر تربیت معلمان توانمند، خلاق و حرفه‌ای شد.

جمع‌بندی سال گذشته؛ سالی پربار برای دانشگاه
به نوشته اخبار فرهنگیان، دکتر رجبعلی برزوئی ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان دانشگاه، حمایت‌های وزرای آموزش و پرورش و علوم، و همراهی ارکان دولت قدردانی کرد. او سال ۱۴۰۳ را سال تثبیت و توسعه دانست و تأکید کرد:
پروژه‌های عمرانی در سال گذشته با جدیت پیگیری شد
اقدامات زیرساختی گسترده‌ای در حوزه تملک دارایی صورت گرفت
پروژه‌های ورزشی در مراکز فاقد امکانات کلید خوردند
افزایش چشمگیر فعالیت‌های عمرانی و پژوهشی
رئیس دانشگاه فرهنگیان از تکمیل ۱۳ پروژه نیمه‌تمام و آغاز ۲۳ پروژه جدید عمرانی در سال جاری خبر داد. همچنین او به رشد قابل‌توجه نشریات علمی اشاره کرد:
تعداد نشریات علمی دانشگاه از ۲ به ۱۰ عنوان افزایش یافته است
دانشگاه فرهنگیان هدف‌گذاری کرده تا به مرجع جهانی تعلیم و تربیت اسلامی تبدیل شود

تحول در حوزه منابع انسانی و جذب هیأت علمی
برزوئی همچنین به جذب یک‌هزار عضو هیأت علمی در سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت:
وضعیت استخدامی ۲۰۲ نفر از اعضای هیأت علمی که در آستانه بازنشستگی بودند، تطبیق یافت
این اقدام در راستای تقویت بنیه علمی دانشگاه انجام شده است

قدردانی از عملکرد معلمان فارغ‌التحصیل دانشگاه
رئیس دانشگاه با اشاره به بازخورد مثبت مدیران مدارس درباره کیفیت آموزشی معلمان تربیت‌شده دانشگاه فرهنگیان گفت:

«این معلمان از نظر توانمندی، خلاقیت و آمادگی حرفه‌ای، فراتر از نیروهای آموزشی دیگر هستند.»

او همچنین تأکید کرد هنوز برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین و تربیت چندساحتی معلمان، باید گام‌های اساسی‌تری برداشت.

حرکت هماهنگ به سوی تعالی سازمانی
در پایان، برزوئی با تأکید بر ضرورت انسجام سازمانی و کار گروهی، از برگزاری جلسات فصلی برای شنیدن دغدغه‌ها و دریافت نظرات همکاران خبر داد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *