جهت عضویت در کانال تلگرام کلیک نماییددریافت فوری آخرین اخبار و اطلاعیه ها

چگونگی صدور مجوز ثبت یا اصلاح نمره در نوبت اول سال تحصیلی

قابل توجه مدیران محترم مدارس، آموزش صدور مجوز ثبت یا اصلاح نمره در نوبت اول سال تحصیلی 1404-1403 بعد از اتمام زمان مقرر:

با عنایت به اتمام مهلت ورود نمرات در سامانه سیدا ،هرگونه اصلاح نمره مشروط براینکه جنبه قانونی داشته باشد پس از ارسال مستندات توسط آموزشگاه به کارشناسی سنجش و طرح در کمیسیون خاص منطقه ، در صورت تایید صحت مدارک، صدور مجوز برابر مقررات انجام خواهد شد.

▫️مدارک لازم جهت صدور رای توسط منطقه:

1- نامه اداری: به نحوی تنظیم شود که کامل،شفاف و بدون ابهام بوده بطوری که خواننده در جریان کامل موضوع قرار گرفته و نیاز به برگشت یا مکاتبات بعدی جهت رفع ابهام نباشد
2- درخواست کتبی ذینفع
3- برای دانش آموزان انتقالی پیوست گواهی اشتغال به تحصیل و کارنامه تحصیلی نوبت اول مدرسه قبلی ضروری است
4- تصویر لیست ریز نمرات درس مربوطه که توسط عوامل ذیربط تایید شده باشد
5- صورتجلسه شورای مدرسه : امضای دبیر مربوطه نیز در آن موجود باشد و ذکر جزئیات(دلیل اصلاح نمره،عدم ثبت نمره   و…)ضروری است.

✔️ در صورت سهل انگاری معلم یانقص نظارت مدیر در ثبت به موقع نمرات و دریافت ریزنمرات،برای فرد خاطی تذکر کتبی صادر می گردد.

✔️ پس از صدور رای توسطه منطقه ، زمان ثبت درخواست در سامانه سیدا مدارک زیر بصورت خوانا بارگزاری گردد:

رای کمیسیون منطقه – رای شورای مدرسه – لیست ریزنمرات درس مربوطه

✔️ توجه : درخواست های بدون پیوست و ناقص رد خواهد شد.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *