چگونگی صدور مجوز ثبت یا اصلاح نمره در نوبت اول سال تحصیلی

قابل توجه مدیران محترم مدارس، آموزش صدور مجوز ثبت یا اصلاح نمره در نوبت اول سال تحصیلی 1404-1403 بعد از اتمام زمان مقرر:
با عنایت به اتمام مهلت ورود نمرات در سامانه سیدا ،هرگونه اصلاح نمره مشروط براینکه جنبه قانونی داشته باشد پس از ارسال مستندات توسط آموزشگاه به کارشناسی سنجش و طرح در کمیسیون خاص منطقه ، در صورت تایید صحت مدارک، صدور مجوز برابر مقررات انجام خواهد شد.
▫️مدارک لازم جهت صدور رای توسط منطقه:
1- نامه اداری: به نحوی تنظیم شود که کامل،شفاف و بدون ابهام بوده بطوری که خواننده در جریان کامل موضوع قرار گرفته و نیاز به برگشت یا مکاتبات بعدی جهت رفع ابهام نباشد
2- درخواست کتبی ذینفع
3- برای دانش آموزان انتقالی پیوست گواهی اشتغال به تحصیل و کارنامه تحصیلی نوبت اول مدرسه قبلی ضروری است
4- تصویر لیست ریز نمرات درس مربوطه که توسط عوامل ذیربط تایید شده باشد
5- صورتجلسه شورای مدرسه : امضای دبیر مربوطه نیز در آن موجود باشد و ذکر جزئیات(دلیل اصلاح نمره،عدم ثبت نمره و…)ضروری است.
✔️ در صورت سهل انگاری معلم یانقص نظارت مدیر در ثبت به موقع نمرات و دریافت ریزنمرات،برای فرد خاطی تذکر کتبی صادر می گردد.
✔️ پس از صدور رای توسطه منطقه ، زمان ثبت درخواست در سامانه سیدا مدارک زیر بصورت خوانا بارگزاری گردد:
رای کمیسیون منطقه – رای شورای مدرسه – لیست ریزنمرات درس مربوطه
✔️ توجه : درخواست های بدون پیوست و ناقص رد خواهد شد.